Wymagane dokumenty
Firma DREWPOL Sp z o.o nawiązuje współpracę z klientami prowadzącymi działalność gospodarczą.
Klienci zainteresowani zakupem wyrobów, nie będący podmiotami gospodarczymi zostaną skierowani do hurtowni i studiów kuchennych współpracujących z naszą firmą.
Przy złożeniu pierwszego zamówienia prosimy przedłożyć następujące dokumenty:
- zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności gospodarczej i wpis do KRS,
- zaświadczenie REGON,
- decyzję o numerze NIP.
Klient jest zobowiązany do uzupełniania na bieżąco wszelkich zmian danych firmy.
Oferta firmy Drewpol
Zgodność zamówień z ofertą jest weryfikowana przez Dział Handlowy firmy Drewpol.
Ewentualne niejasności lub wątpliwości w zamówieniu są wyjaśniane i korygowane przez właściwego handlowca po konsultacji z Klientem.
Oferta standardowa:
- Zamówienie standardowe na podstawie Katalogu DREWPOL wg ustaleń z Działem Handlowym;
- Zlecenie reklamacyjne: 14 dni (od momentu uznania reklamacji) lub według indywidualnych ustaleń.
Oferta niestandardowa
Wymagane jest podpisanie umowy o współpracy
- Pierwsze zamówienie realizowane jest w terminie indywidualnie uzgodnionym z Działem Handlowym firmy DREWPOL,
- Następne wg harmonogramu wynikającego z umowy .
Ceny
Według aktualnego cennika firmy DREWPOL.
Dział Handlowy może przyznać rabat po indywidualnych uzgodnieniach z Klientem.
Warunki płatności dla Klientów Indywidualnych
- Przedpłata w wysokości 1.000 PLN (dla zamówień o wartości do 3.000 PLN brutto) lub 30% wartości zamówienia (dla zleceń powyżej 3.000 PLN brutto) przed przystąpieniem do realizacji zlecenia.
Pozostała część płatne:
- gotówką przy odbiorze,
- przelewem przed odbiorem
- ”za pobraniem” płatne Spedytorowi
Konto bankowe: Drewpol Sp. z o.o., Osina 27a
RAIFFEISEN BANK POLSKA S.A. o/SZCZECIN 92 1750 1077 0000 0000 1214 0061
- Płatność odroczona od 7 do 21 dni dotyczy wyłącznie stałych Klientów (termin ustalany jest przez Dział Handlowy firmy DREWPOL).
- W przypadku nie wywiązania się z terminu płatności, odroczona płatność zostanie zawieszona.
Składanie zamówień
Zamówienia należy przesłać faksem do Działu Handlowego firmy DREWPOL fax. 091/5790107 (sugerujemy używać druków firmy DREWPOL) lub drogą elektroniczną na adres właściwego handlowca. Po sprawdzeniu, zamówienie zostaje wprowadzone do systemu informatycznego, gdzie zostaje nadany mu numer i termin realizacji. DREWPOL przesyła potwierdzenie zamówienia w celu weryfikacji poprawności jego wprowadzenia do systemu informatycznego oraz informacje o nadanym numerze produkcyjnym i terminie realizacji.
Każdy klient jest zobowiązany do sprawdzenia poprawności potwierdzenia z przesłanym wcześniej zamówieniem. Ewentualne niejasności i niezgodności powinny być natychmiast zgłoszone do firmy DREWPOL.
Termin realizacji zamówień
Termin realizacji zlecenia jest liczony od dnia zatwierdzenia poprawności treści zlecenia przez handlowca.
Zmiany do zamówień
Zmiany w zleceniach produkcyjnych mogą następować w okresie do 5 dni od daty przyjęcia do realizacji. Zmiany mogą dotyczyć tylko anulowania pozycji, zmiany wymiaru bądź ilości sztuk.
W okresie dłuższym niż wyznaczony, zlecenie może być anulowane lub zmienione tylko w przypadku, kiedy istotne elementy produktu nie zostały wykonane, bądź mogą być wykorzystane w toku produkcji.
W przypadku nie możliwości wykorzystania elementów w toku produkcji klient będzie obciążony kosztem produktu.
Wszelkie zmiany należy zgłosić w formie pisemnej.
Pakowanie frontów
Fronty układane są na paletach o wymiarach 800×1200
- fronty lakierowane
- układane są po 2 sztuki lewymi stronami do siebie; między prawymi stronami ułożone są paski gąbki przekładkowej zabezpieczające powłokę lakierniczą przed zarysowaniem,
- w celu zabezpieczenia przed przesuwaniem się na palecie całość owinięta jest folią „strecz”
- fronty nielakierowane
- w celu zabezpieczenia przed przesuwaniem się na palecie całość owinięta jest folią „strecz”.
Warunki odbioru i przewozu
Odbiór towaru następuje na koszt zamawiającego i jego środkiem transportu. Firma DREWPOL może wysłać towar za pośrednictwem firmy spedycyjnej. W tym celu należy zwrócić się z prośbą do Działu Handlowego firmy DREWPOL w celu dopełnienia formalności.
W związku z przekazaniem odpowiedzialności za wyrób podczas transportu na spedytora, klient zobowiązany jest do odbioru ilościowego i jakościowego dostarczonego wyrobu w obecności pracownika firmy spedycyjnej.
W przypadku uszkodzenia opakowania proszę o sporządzenie protokołu.
Reklamacje
Wszelkie problemy związane z reklamacjami są rozpatrywane indywidualnie.
- Kupujący ma obowiązek sprawdzić zakupiony towar w ciągu 10 dni od daty odbioru.
- W przypadku wystąpienia widocznych wad dostarczonego towaru należy niezwłocznie poinformować pisemnie firmę DREWPOL określając ilość i rodzaj wad, rodzaj wyrobu oraz nr dokumentu zakupu. Należy stosować druki firmy DREWPOL.